pátek 17. června 2011

Tři, dva, jedna...

...start!

Zdravím všechny obyvatele, příznivce a přátele Hospozínka!

Především bych Vám chtěla oznámit, že dne 10.6.2011 úspěšně proběhla registrace našeho sdružení. Když mi přišla obálka s razítkem od Ministerstva vnitra, měla jsem z toho ohromnou radost. Samozřejmě můžete namítnout, že zatím pro radost není pořádný důvod, ale já jsem přesvědčená o tom, že toto byl první krok, za kterým bude následovat spousta dalších, směřujících k uskutečnění našich plánů a tužeb...
Budu moc ráda, když naše hospozínské sdružení bude mít co nejvíce členů. Proto Vás v nejbližší době všechny obejdeme a přihlášku do sdružení Vám s radostí dáme :)
Průběžně sem budu dodávat nejen informace o tom, co právě v rámci sdružení s Lukym podnikáme, jaké máme plány, ale i články o samotném Hospozínku, dění v něm, fotografie apod.

S případnými dotazy, připomínkami se obracejte přímo na mě, a to na naši e-mailovou adresu: o.s.hospozinek@email.cz.

Tak v Hospozínku nashledanou!

Vaše Eva :)

Žádné komentáře:

Okomentovat